Zdobywcy Rynku 2014
ZDOBYWCY RYNKU 2014, czyli – najlepsi młodzi menedżerowie i usługi podbijające rynek.

Laureaci Zdobywcy rynku 2014 w kategorii usługa/produkt z redaktor naczelną Polish Market Krystyną Woźniak-Trzosek i Dyrektor Fundacji Teraz Polska, Andrzej Czernek (pierwszy z lewej)
19 maja br. w Teatrze Kamienica odbyła się uroczystość, podczas której redakcja anglojęzycznego miesięcznika Polish Market wręczyła tytuły Zdobywcy rynku.
Tytuł wręczono młodym menedżerom, przed 44 rokiem życia, którzy zarządzają z sukcesem firmą, wykazują się charyzmą, a zarazem efektywnością. Ponadto wręczono tytuł Zdobywcy rynku także firmom i mediom.
Wyboru laureatów nagród Zdobywcy rynku dokonała redakcja magazynu Polish Market. Magazyn od 18 lat publikuje materiały dotyczące polskiej gospodarki i obserwując sukcesy menedżerów i firm, kolegium redakcyjne postanowiło nagrodzić najlepszych z najlepszych.
Zdobywcy rynku 2014 w kategorii menedżerowie to m.in.
- Stefan Batory, prezes itaxi,
- Łukasz Chojnacki, prezes TFI KGHM,
- Michał Czeredys, prezes ARCUS,
- Witold Jaworski, prezes Grupa Allianz,
- Andrzej Matuszyński, prezes EUROZET,
- Rafał Rudziński, członek zarządu BSH,
- Karina Wściubiak-Hanko, prezes Alchemia,
- Mariusz Zawisza, prezes Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo,
- Krzysztof Zamasz, prezes ENEA,
- Rafał Brzoska, prezes Integer,
- Tobias Solorz, prezes Polkomtel.
Zdobywcy rynku w kategorii usługi to
Azul Villa, za pomysł, kreatywność i promowanie inwestowania w hiszpańskie nieruchomości
Credit Agricole Commercial Finance Polska za usługi faktoringowe , jakość oferty oraz indywidulne podejście do potrzeb I oczekiwań klientów
Carefleet za WYNAJEM DŁUGOTERMINOWY ze względu na korzyści dla klientów , takie jak redukcja kosztów i kontrola budżetu, optymalizacja wykorzystania floty pojazdów, redukcja obciążeń administracyjnych,
Radio Zet Chilli za jakość, autentyczność i promowane trendy
Kancelaria prawna Dentons za jakość, doświadczenie i zatrudnianie najlepszych prawników.
Kłos Nowoczesne Technologie Bankowe, za jakoś i profesjonalizm oferowanych usług. Firma świadczy poza dystrybucją urządzeń światowego formatu do obsługi gotówki, usługi serwisowania mechanicznych i elektronicznych systemów zabezpieczeń bankowych, wyróżniające się na rynku wobec konkurencji.
PKO BP za karty płatnicze PKO Junior dla dzieci poniżej 13. roku życia. Przede wszystkim za ukierunkowanie na młode pokolenie i misję edukacji finansowej społeczeństwa od najmłodszych lat.
Polsat Biznes zza tłumaczenie widzom w prosty sposób zawiłości związanych z ekonomią i prawem.
Patronem wydarzenia była Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”